Veelgestelde vragen?

We krijgen regelmatig vragen van onze klanten, daarom hebben wij de meest voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag er niet tussen, aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@leukstekraamcadeaus.nl of
telefonische via 06- 48351068.

Bestellen en Verzenden?

Wat zijn de verzendkosten via PostNL?

Verzendkosten DHL:

Nederland € 6,25 per pakket.

Gratis verzending 
binnen Nederland bij bestelling boven de € 75,-- via DHL

Verzendkosten PostNL:

Nederland € 7,45* per pakket.
België       € 10,95 per pakket.
Duitsland  € 11,90 per pakket.
Frankrijk   € 17,95 per pakket.


Afhalen DHL  of PostNL locatie
Ook bieden wij u de mogelijkheid om zelf uw pakket af te halen bij een van de DHL of postNL locties bij u in de buurt.

Uw pakket blijft daar max. 5 dagen liggen, daarna wordt deze retour aan ons gestuurd.
Indien u uw pakket niet hebt opgehaald binnen de 5 dagen en wij deze opnieuw moeten verzenden naar u
dient u zowel de kosten voor het retour zenden als de nieuwe verzendkosten te voldoen.
( 1X retour kosten € 6,25 + 1x nieuwe verzondkosten € 6,25 + € 2,00 voor het maken van een nieuw label met barcode = € 14,50 )

* Toeslag
PostNL rekent in de periode van 1 November tot 1 Januari een extra toeslag ivm de topdrukte.
De toeslag wordt in deze periode dan ook doorberekend dit betekend dat de verzendkosten wordt verhoogd met 
€ 0,35 per pakket.


Brievenbuspost binnen Nederland € 4,95 per bestelling

Ik ben niet thuis dus heb doorgegeven dat het in de schuur gelegd mag worden, maar er staat bezorgd echter kan ik geen pakket vinden, wat nu?

Als je NIET thuis bent op de dag en tijd dat jou pakket wordt bezorgd, haal deze dan op bij het afhaalpunt.
Kies je er voor het pakket rondom je huis bijv. schuur, container, achter de auto enz te laten bezorgen dan ben je als klant zelf verantwoordelijk hiervoor en kunnen wij en de vervoerder NIETS voor je betekenen. 

Als ik mijn pakket laat bezorgen op een afhaal locatie van DHL of PostNL zitten hier nog kosten aan verbonden?

Nee hier zitten geen extra kosten aan verbonden, je betaalt gewoon de standaard verzendkosten voor DHL of PostNL verzending binnen Nederland of België.

Ik ben te laat met het ophalen van mijn pakket bij een DHL of PostNL afhaalpunt, wat nu?

Je pakket blijft daar max. 5 dagen liggen, daarna wordt deze retour gestuurd aan ons.
Indien je het pakket niet hebt opgehaald binnen de 5 dagen en wij deze opnieuw moeten verzenden naar je
dient je zowel de gemaakt retour kosten als de nieuwe verzendkosten te voldoen.
( 1x retour kosten € 6,25 + 1x nieuwe verzendkosten € 6,25 + €2,00 voor het maken van een nieuw label met barcode=€ 14,50 DHL of PostNL )

Wij bewaren de retour gekomen pakket max. 14 dagen daarna worden deze vernietigd.

Kan ik het cadeau ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja natuurlijk kan dit, je dient je eigen gegevesn in te vullen bij factuuradres en het adres van de trotse ouders bij afleveradres.

Altijd leuk om de troste nieuwe ouders te verrassen, of u laat het cadeau op uw werkadres afleveren altijd handig.

Ik ben niet woonachtig in Nederland, hoe kan ik dit aangeven ivm de verzendkosten?

Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen en volg de stappen hieronder.

Hoelang is de levertijd?

Alles is op voorraad, als u op werkdagen voor 10:00 uur besteld en betaald met IDEAL dan verzenden wij het dezelfde dag nog via PostNL. 

Wanneer heb ik mijn brievenbuspakketje in huis?

Wij verzenden via DHL, streeft erna om alle brievenbuspakketjes binnen 48 uur te bezorgen.
Op Maandag bezorgt DHL geen brievenbuspakketjes en in sommige steden niet dagelijks.

Als ik het cadeau opstuur naar een ander komt het factuur er dan bij te zitten?

Nee, het factuur krijgt u via de mail, die zenden wij alleen naar het door u opgegeven email adres.

Ik weet de lengte van het kindje niet, wat nu?

Geen probleem, als je een gegeven van het kindje niet weet laat het vakje gewoon open, dit blokje blijft dan ook leeg.

Hoelang is de levertijd?

Alles is op voorraad, als u op werkdagen voor 10:00 uur besteld en betaald met IDEAL dan verzenden wij het dezelfde dag nog via DHL of PostNL. Dit geldt OOK voor de gepersonaliseerde Little Dutch, Label Label, Tryco en Jouéco producten.

Ik wil graag een voorbeeld ontvangen van mijn bestelling, kan dat?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Er staan enkele voorbeelden op de site, van verschillende lettertypes en kleuren.

Is het ook mogelijk om losse blokjes van de Little Dutch - Label Label trein te bestellen bij jullie?

Nee, dit is niet mogelijk. Alle artikelen zijn complete sets en worden niet los verkocht.

Kan ik een gepersonaliseerd cadeau retour sturen, dit omdat mijn vriedin 2 dezelde cadeaus heeft ontvangen?

Nee dit is niet mogelijk, vanwege het persoonlijke karakter van bedrukte (gepersonaliseerde) producten zijn onze producten uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen dan ook niet retour worden gestuurd. Hiermee wordt o.a. Little Dutch, Label Label, Tryco, Geboorteblokken enz. bedoeld.
Echter is er één uitzondering op de regel, is een gepersonaliseerd cadeau door ons toedoen verkeerd bedrukt, dan kunt u deze retour sturen, neem hiervoor binnen 5 dagen contact met ons op, en wij zorgen voor een passende oplossing.

Cadeaus inpakken en kaartje erbij?

Worden de cadeaus ingepakt?

Ja, wij hebben een inpakservice echter tegen betaling van € 1,25 per cadeau. Wij pakken het cadeau in met luxe cadeaupapier en nog enige versiering om het een geheel, compleet en feestelijk te maken. Dit bieden wij aan bij de artikelen die wij kunnen inpakken, helaas is dit niet mogelijk bij alle artikelen.
Luiertaarten, kraammanden en motoren ( alle kraamcadeaus gemaakt van pampers ) worden ingepakt in het folie met versiering.

Is het mogelijk om een kaartje bij het cadeau te doen zodat de ontvanger weet van wie het afkomstig is?

Ja, dat is zeker mogelijk. Bij ieder artikel is er een mogelijkheid om een Felicitatiekaart toe tevoegen tegen betaling van € 1,50 per kaart. Maar het is niet zomaar een kaart wij maken er wel iets speciaals van namelijk een hout gegraveerde kaart die zowel gegraveerd wordt aan de voor en achter zijde. Zo krijgt de ontvanger echt iets speciaals.

Overige vragen?

Als ik met ideal betaald zie ik dat ik aan mollie betaal is dit juist?

Ja, dit is juist het ideal betalingsverkeer regelt de mollie voor ons.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Alle artikelen die in onze webshop staan zijn op voorraad.

 

Vragen ?

Klik hier voor veelgestelde vragen?

Staat uw vraag er niet tussen klik dan hier voor het contactformulier, en binnen 12 uur heeft u antwoord terug.

Wilt u liever telefonisch contact?

Wij zijn bereikbaar via
06-48351068
maandag - donderdag 09:00 tot 17:00
vrijdag 9:00 tot 15:00

 

© 2016 - 2024 Leukste kraamcadeaus | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel