Navigatie

Veelgestelde vragen?

We krijgen regelmatig een aantal vragen van onze klanten, daarom hebben wij de meest voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag er niet tussen, aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@leukstekraamcadeaus.nl of
telefonische via 06- 48351068.

Bestellen en Verzenden?

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95 per pakket via PostNL

U kunt ook kiezen voor avondbezorging dit is van maandag tot vrijdag tussen 18:00 en 22:00
de extra kosten hiervoor zijn € 1,95 per pakket binnen Nederland.

Ook bieden wij u de mogelijkheid om zelf uw pakket af te halen bij een van de postNL locties bij u in de buurt.

Gratis verzending binnen Nederland bij bestelling boven de € 50,-- 

Brievenbuspost binnen Nederland € 3,90 per bestelling via PostNL

Voor verzending naar Buitenland hebben wij 2 opties postNL of  DPD
Dit zijn de tarieven per pakket tot 10 kg.

België postNL €  9,95 

Duitsland postNL € 10,25

Frankrijk DPD    € 12,75

Engeland DPD € 12,75 
Spanje, Portugal en Italië via DPD € 21,50 per pakket ( tot 10 kg )

Wat zijn de kosten voor avondbezorging en kan het ook op zaterdagavond?

Aan avondbezorging zitten extra kosten verbonden van € 1,95 per pakket binnen Nederland. Avondbezorging is van Maandag t/m Vrijdagavond tussen 18:00 - 22:00.

Als ik een maandagavond een bestelling plaats met avondbezorging wanneer heb ik mijn pakket dan binnen?

Hier een paar voorbeelden:
Je plaats een bestelling op maandagochtend VOOR 12:00 en rond deze af met een IDEAL betaling, dan wordt deze dezelfde dag nog
verzonden en ontvang je je bestelling op dinsdagavond tussen 18:00 - 22:00.

Je plaats een bestelling op maandagmiddag NA 12:00 en rond deze af met een IDEAL betaling, dan wordt deze de volgende dag verzonden ( dinsdag ) en ontvang je je bestelling op woensdagavond tussen 18:00 - 22:00.

Kan ik mijn pakket ook laten bezorgen op een antwoordnummer of postbusadres als ik kies voor avondbezorging?

Nee, dat is niet mogelijk.

Als ik mijn pakket laat bezorgen op een afhaal locatie van postNL zitten hier nog kosten aan verbonden?

Nee hier zitten geen extra kosten aan verbonden, je betaalt gewoon de standaard verzendkosten van € 5,95 voor verzending binnen Nederland.

Kan ik het cadeau ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja natuurlijk kan dit, U kunt een factuuradres en afleveradres opgeven.

Altijd leuk om de troste nieuwe ouders te verrassen, of u laat het cadeau op uw werkadres afleveren altijd handig.

Hoelang is de levertijd?

Alles is op voorraad, als u op werkdagen voor 12.00 uur besteld en betaald met IDEAL dan verzenden wij het dezelfde dag nog via postNL. Dit geldt ook voor de gepersonaliseerde Little Dutch producten.

Wanneer heb ik mijn brievenbuspakketje in huis?

Wij verzenden via postNL, postNL streeft erna om alle brievenbuspakketjes binnen 24 uur te bezorgen.
Op Maandag bezorgt postNL geen brievenbuspakketjes en in sommige steden niet dagelijks.

Kan ik het cadeau bij jullie ophalen?

Ja dat kan, hier zijn speciale dagen en tijden voor:

- Als u Woendag tussen 18:00 en 18:30 uw bestelling wilt ophalen, 
  dient u deze uiterlijk voor Dinsdag 12:00 te bestellen en betalen via Ideal

- Als u Zaterdag tussen 10:30 en 11:00 uw bestelling wilt ophalen,
  dient u deze uiterlijk voor Vrijdag 12:00 te bestellen en betalen via Ideal

Als ik mijn bestelling bij jullie ophaal hoe moet ik dit aangeven in de winkel, zodat ik dan geen verzendkosten hoeft te betalen?

Dit kan je gemakkelijk zelf doen door de volgende stappen te doorlopen.

  1. Plaats alle artikelen in je winkelwagen
  2. Ga naar je winkelwagen toe
  3. Klik op betaalwijze en kies voor IDEAL
  4. Klik op Versturen binnen
  5. Er volgt dan een lijst met keuzes, kies voor afhalen enkel met een afgeronde IDEAL betaling
  6. Je hebt 2 dagen dat je bij ons kan afhalen namelijk
    Woensdagavond van 18:00-18:30
    Zaterdagochtend van 10:30-11:00
  7. Kies een van deze opties en klik daarna op bestelling afronden
  8. Volg deze stappen en klaar.

Als ik het cadeau opstuur naar een ander komt het factuur er dan bij te zitten?

Nee, het factuur krijgt u via de mail, die zenden wij alleen naar het door u opgegeven email adres.

 

Gepersonaliseerde cadeaus bijv. Little Dutch?

Ik weet de lengte van het kindje niet, wat nu?

Geen probleem, als je een gegeven van het kindje niet weet laat het vakje gewoon open, dit blokje blijft dan ook leeg.

Hoelang is de levertijd?

Alles is op voorraad, als u op werkdagen voor 12.00 uur besteld en betaald met IDEAL dan verzenden wij het dezelfde dag nog via postNL. Dit geldt ook voor de gepersonaliseerde Little Dutch producten.

Ik wil graag een voorbeeld ontvangen van mijn bestelling, kan dat?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Er staan enkele voorbeelden op de site, van verschillende lettertypes en kleuren.

Is het ook mogelijk om losse blokjes van de Little Dutch trein te bestellen bij jullie?

Nee, dit is niet mogelijk. Alle artikelen zijn complete sets en worden niet los verkocht.

Kan ik een gepersonaliseerd cadeau retour sturen, dit omdat mijn vriedin 2 dezelde cadeaus heeft ontvangen?

Nee dit is niet mogelijk, vanwege het persoonlijke karakter van bedrukte (gepersonaliseerde) producten zijn onze producten uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen dan ook niet retour worden gestuurd. Hiermee wordt o.a. Little Dutch, Geboorteblokken enz. bedoeld.
Echter is er één uitzondering op de regel, is een gepersonaliseerd cadeau door ons toedoen verkeerd bedrukt, dan kunt u deze retour sturen, neem hiervoor binnen 5 dagen contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat het alsnog juist naar u wordt verzonden.

 

Cadeaus inpakken en kaartje erbij?

Worden de kraamcadeaus ingepakt?

Ja, wij pakken de kraamcadeaus mooi in met folie en lint. Verder brengen wij nog enige versiering aan om het geheel compleet en feestelijk te maken.

Is het mogelijk om een kaartje bij het cadeau te doen zodat de ontvanger weet van wie het afkomstig is?

Dit is enkel mogelijk mits het naar een alternatief adres gestuurd wordt
( bijv. de trotste ouders ). Geef bij opmerkingen uw tekst door die u op het kaartje wilt hebben en wij maken een mooi kaartje en voegen het bij het pakket.

 

Overige vragen?

Als ik met ideal betaald zie ik dat ik aan sisow betaal is dit juist?

Ja, dit is juist het ideal betalingsverkeer regelt de sisow voor ons.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Alle artikelen die in onze webshop staan zijn op voorraad.

 

Weekdeal

     Bestel NU want OP=OP

Vragen ?

Klik hier voor veelgestelde vragen?

Staat uw vraag er niet tussen klik dan hier voor het contactformulier, en binnen 12 uur heeft u antwoord terug.

Wilt u liever telefonisch contact?
Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 17:00 uur via 06-48351068

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2019 Leukste kraamcadeaus | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.