Veelgestelde vragen?

We krijgen regelmatig vragen van onze klanten, daarom hebben wij de meest voorkomende vragen voor u op een rijtje gezet.

Staat uw vraag er niet tussen, aarzel dan niet en neem contact met ons op via info@leukstekraamcadeaus.nl of
telefonische via 06- 48351068.

Bestellen en Verzenden?

Wat zijn de verzendkosten?

Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 5,95 per pakket via PostNL

U kunt ook kiezen voor avondbezorging dit is van maandag tot vrijdag tussen 18:00 en 22:00
de extra kosten hiervoor zijn € 1,95 per pakket binnen Nederland.

Ook bieden wij u de mogelijkheid om zelf uw pakket af te halen bij een van de postNL locties bij u in de buurt.
Uw pakket blijft daar max. 5 dagen liggen, daarna wordt deze retour gestuurd aan ons.
Indien u uw pakket niet hebt opgehaald binnen de 5 dagen en wij deze opnieuw moeten verzenden naar u
dient u zowel de gemaakt retour kosten als de nieuwe verzendkosten te voldoen.
( 1X retour kosten € 5,95 + 1x nieuwe verzondkosten € 5,95= € 11,90 )

Gratis verzending binnen Nederland bij bestelling boven de € 60,-- 

Brievenbuspost binnen Nederland € 4,50 per bestelling via PostNL

Voor verzending naar Buitenland hebben wij 2 opties postNL of  DPD
Dit zijn de tarieven per pakket tot 10 kg.

België postNL €  9,75 

Duitsland postNL € 9,95

Frankrijk postNL  € 14,95

Engeland postNL € 12,75 

Spanje, Portugal en Italië via DPD € 23,50 per pakket ( tot 10 kg )

Wat is piektoeslag en zitten hier extra kosten aan verbonden?

Ja hier zitten extra kosten aan verbonden van € 0,30 per pakket dat wordt verstuurd en geldt voor iedere bestemming.
Vanaf 2020 berekent PostNL een piektoeslag om ook in de laatste en tevens drukste periode van het jaar de kwaliteit van de verwerking en bezorging van pakketten te kunnen waarborgen.

De piektoeslag geldt in de periode van vrijdag 20-11-2020 t/m 31-12-2020.

Wat zijn de kosten voor avondbezorging en kan het ook op zaterdagavond?

Aan avondbezorging zitten extra kosten verbonden van € 1,95 per pakket binnen Nederland. Avondbezorging is van Maandag t/m Vrijdagavond tussen 18:00 - 22:00.

Als ik een maandagavond een bestelling plaats met avondbezorging wanneer heb ik mijn pakket dan binnen?

Hier een paar voorbeelden:
Je plaats een bestelling op maandagochtend VOOR 10:00 en rond deze af met een IDEAL betaling, dan wordt deze dezelfde dag nog
verzonden en ontvang je je bestelling op dinsdagavond tussen 18:00 - 22:00.

Je plaats een bestelling op maandagmiddag NA 10:00 en rond deze af met een IDEAL betaling, dan wordt deze de volgende dag verzonden ( dinsdag ) en ontvang je je bestelling op woensdagavond tussen 18:00 - 22:00.

Kan ik mijn pakket ook laten bezorgen op een antwoordnummer of postbusadres als ik kies voor avondbezorging?

Nee, dat is niet mogelijk.

Als ik mijn pakket laat bezorgen op een afhaal locatie van postNL zitten hier nog kosten aan verbonden?

Nee hier zitten geen extra kosten aan verbonden, je betaalt gewoon de standaard verzendkosten van € 5,95 voor verzending binnen Nederland.

Ik ben te laat met het ophalen van mijn pakket bij een postNL afhaalpunt, wat nu?

Je pakket blijft daar max. 5 dagen liggen, daarna wordt deze retour gestuurd aan ons.
Indien je het pakket niet hebt opgehaald binnen de 5 dagen en wij deze opnieuw moeten verzenden naar je
dient je zowel de gemaakt retour kosten als de nieuwe verzendkosten te voldoen.
( 1X retour kosten € 5,95 + 1x nieuwe verzondkosten € 5,95 = € 11,90 )
Wij bewaren de retour gekomen pakket max. 14 dagen daarna worden deze vernietigd.

Kan ik het cadeau ook op een ander adres laten bezorgen?

Ja natuurlijk kan dit, je dient je eigen gegevesn in te vullen bij factuuradres en het adres van de trotse ouders bij afleveradres.

Altijd leuk om de troste nieuwe ouders te verrassen, of u laat het cadeau op uw werkadres afleveren altijd handig.

Ik ben niet woonachtig in Nederland, hoe kan ik dit aangeven ivm de verzendkosten?

Plaats de gewenste artikelen in je winkelwagen en volg de stappen hieronder.

Hoelang is de levertijd?

Alles is op voorraad, als u op werkdagen voor 10:00 uur besteld en betaald met IDEAL dan verzenden wij het dezelfde dag nog via postNL. Dit geldt ook voor de gepersonaliseerde Little Dutch producten.

Wanneer heb ik mijn brievenbuspakketje in huis?

Wij verzenden via postNL, postNL streeft erna om alle brievenbuspakketjes binnen 24 uur te bezorgen.
Op Maandag bezorgt postNL geen brievenbuspakketjes en in sommige steden niet dagelijks.

Als ik het cadeau opstuur naar een ander komt het factuur er dan bij te zitten?

Nee, het factuur krijgt u via de mail, die zenden wij alleen naar het door u opgegeven email adres.

 

Gepersonaliseerde cadeaus bijv. Little Dutch?

Ik weet de lengte van het kindje niet, wat nu?

Geen probleem, als je een gegeven van het kindje niet weet laat het vakje gewoon open, dit blokje blijft dan ook leeg.

Hoelang is de levertijd?

Alles is op voorraad, als u op werkdagen voor 10:00 uur besteld en betaald met IDEAL dan verzenden wij het dezelfde dag nog via postNL. Dit geldt ook voor de gepersonaliseerde Little Dutch producten.

Ik wil graag een voorbeeld ontvangen van mijn bestelling, kan dat?

Nee, dat is helaas niet mogelijk. Er staan enkele voorbeelden op de site, van verschillende lettertypes en kleuren.

Is het ook mogelijk om losse blokjes van de Little Dutch trein te bestellen bij jullie?

Nee, dit is niet mogelijk. Alle artikelen zijn complete sets en worden niet los verkocht.

Kan ik een gepersonaliseerd cadeau retour sturen, dit omdat mijn vriedin 2 dezelde cadeaus heeft ontvangen?

Nee dit is niet mogelijk, vanwege het persoonlijke karakter van bedrukte (gepersonaliseerde) producten zijn onze producten uitgesloten van het herroepingsrecht en kunnen dan ook niet retour worden gestuurd. Hiermee wordt o.a. Little Dutch, Geboorteblokken enz. bedoeld.
Echter is er één uitzondering op de regel, is een gepersonaliseerd cadeau door ons toedoen verkeerd bedrukt, dan kunt u deze retour sturen, neem hiervoor binnen 5 dagen contact met ons op, en wij zorgen ervoor dat het alsnog juist naar u wordt verzonden.

 

Cadeaus inpakken en kaartje erbij?

Worden de kraamcadeaus ingepakt?

Ja, wij pakken de kraamcadeaus mooi in met folie en lint. Verder brengen wij nog enige versiering aan om het geheel compleet en feestelijk te maken.

Is het mogelijk om een kaartje bij het cadeau te doen zodat de ontvanger weet van wie het afkomstig is?

Dit is enkel mogelijk mits het naar een alternatief adres gestuurd wordt
( bijv. de trotste ouders ). Geef bij opmerkingen uw tekst door die u op het kaartje wilt hebben en wij maken een mooi kaartje en voegen het bij het pakket.

 

Overige vragen?

Als ik met ideal betaald zie ik dat ik aan sisow betaal is dit juist?

Ja, dit is juist het ideal betalingsverkeer regelt de sisow voor ons.

Zijn alle artikelen op voorraad?

Alle artikelen die in onze webshop staan zijn op voorraad.

 

OP=OP!!

Vragen ?

Klik hier voor veelgestelde vragen?

Staat uw vraag er niet tussen klik dan hier voor het contactformulier, en binnen 12 uur heeft u antwoord terug.

Wilt u liever telefonisch contact?

Wij zijn bereikbaar via
06-48351068
maandag - donderdag 09:00 tot 17:00
vrijdag 9:00 tot 15:00

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2020 Leukste kraamcadeaus | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel