Garantie & Klachten

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Wat te doen bij klachten?

Stuur een e-mail naar info@leukstekraamcadeaus.nl, onder vermelding van je ordernummer, waarin je de klacht duidelijk omschrijft. Foto’s maken de klacht inzichtelijk voor ons en voor de fabrikant/importeur, dus het is heel fijn als je die meteen meestuurt. Doorgaans bieden wij je binnen 4 à 5 werkdagen een passende oplossing.

Online Geschillenbeslechting

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/comsument/geschil . Vanaf 15 februari 2016 is het voor de consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. 

 

OP=OP!!

Vragen ?

Klik hier voor veelgestelde vragen?

Staat uw vraag er niet tussen klik dan hier voor het contactformulier, en binnen 12 uur heeft u antwoord terug.

Wilt u liever telefonisch contact?

Wij zijn bereikbaar via
06-48351068
maandag - donderdag 09:00 tot 17:00
vrijdag 9:00 tot 15:00

 

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden
© 2016 - 2020 Leukste kraamcadeaus | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel